vrijdag 29 maart 2013

Instagram

Review: Mario Badescu Skin Care Silver Powder


Ik hou ervan om nieuwe producten te testen! Daarom was ik ook razend enthousiast toen ik dit product door de brievenbus kreeg. Silver Powder van Mario Badescu Skin Care.

Mario Badescu opende in 1967 een eigen salon in New York waarna de producten razendsnel populair werden onder de celebrity's. De producten zijn bekend omdat ze acne tegengaan (ook bij tieners), het rosacea (chronische huidaandoening) behandeld en het helpt ook als anti-veroudering middel.

De Silver Powder beloofd dat mee-eters zullen verdwijnen, je poriën zullen ontstoppen en dat je een olie vrije huid krijgt. Zoals velen van jullie weten heb ik erg veel last van een vette huid dus dit product is echt iets voor mij.


De Silver Powder heeft de vorm van een losse witte poeder (te zien op de foto).
Je gebruikt het product door een watje nat te maken en dit vervolgens op je gezicht aan te zetten.
Toen ik dit product voor het eerst gebruikte, zette ik teveel van de poeder aan waardoor mijn kleren na 2 minuten ook onder zaten. Ik raad dus aan om niet teveel te gebruiken, genoeg om je gezicht mee te bedekken.
Na ongeveer 10 minuten haal je het product eraf door middel van een tonic. Ik merkte dat mijn gezicht er nog vrij wit uit zag dus ik was mijn gezicht ook altijd erna. Het word aangeraden de Silver Powder 2 x per week te gebruiken.

                                               (Zo ziet de Silver Powder eruit op het gezicht)

Het resultaat: ik heb dit product nu ongeveer een maand getest en ik ben onder de indruk! Ik heb helemaal geen last van een vette huid (wonder!), zelfs niet op mijn t-zone. Ik probeerde het ook nog de volgende dag met de BB cream uit, ik heb altijd last van een vette huid als ik BB cream op heb, maar nee echt niet. Mijn gezicht was helemaal olie vrij! Ik heb alleen nog niet gemerkt dat ik geen mee-eters meer kreeg. Ik weet niet of dat naarmate de tijd het geval zal zijn. Wel heb ik minder last gehad van puistjes, ik hoop dat dit op een gegeven moment helemaal zal verdwijnen als ik dit product meer zal gebruiken.

De Silver Powder kost $12 (omgerekend is dat ongeveer €9,40) en is te bestellen via www.mariobadescu.com

Geen opmerkingen :

Een reactie posten