woensdag 27 maart 2013

Instagram

Review: Toni & Guy Cleanse Shampoo

Ik heb heel lang moeten nadenken, waar zal mijn eerste artikel over gaan? Wat moet ik schrijven, hoe zal ik het schrijven. Toen ik vanochtend de douche onder stapte wist ik het meteen. Ja, daar wil ik over schrijven!

Mijn nieuwe favoriete shampoo: Toni & Guy Cleanse Shampoo for damaged hair. Ik heb de afgelopen paar maanden mijn haar heel veel aangedaan. Een ombre look die niet wilde lukken, waarna ik de schade probeerde te herstellen en het alleen maar erger werd. Ik heb die week mijn haar maar liefst 3 x geverfd (don't try this at home!), het werd dof en eerlijk gezegd zag het er gewoon niet meer uit.
Totdat ik dit product tegenkwam! Ik kreeg hem eerst als tester in de Glossybox toegestuurd, en na 2 x mijn haar gewassen te hebben was ik verkocht! Wat mij als eerst opviel is dat mijn hoofdhuid heel erg schoon aanvoelde, ik weet dat het raar klinkt 'Huh? Dat is toch vanzelfsprekend?'. En toch is het echt zo! Mijn haar rook ook echt heerlijk! Maar wat belangrijker is, doet het product wat het beloofd? Ja, ja en ja! Mijn doffe en dode lokken werden weer levendig, natuurlijk is het geen wondermiddel en moest ik mijn dode puntjes weg laten knippen. Toch heeft deze shampoo ervoor gezorgd dat mijn droge haar (door de blondering) niet meer zo pluizig werd en het werd er ook heel zacht van.
In dezelfde Cleanse lijn heeft Toni & Guy ook nog een conditioner en haarmasker. Deze heb ik zelf nog niet gekocht omdat ik zelf nog een beetje aan het uitvogelen ben welke conditioner het beste voor mij werkt. Maar ik ben er vrijwel zeker van dat ik van de week terug ga om ze allebei aan te schaffen! De shampoo kost 9,99 € en hij is verkrijgbaar bij de Etos.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten