zaterdag 15 juni 2013

Instagram

Video: How To Foundation Aanbrengen



Jaaa! Ik ben weer terug! Na bijna 2 maanden (wat gaat de tijd toch snel he?), ben ik terug met een nieuwe video voor jullie! In het filmpje leg ik al uit waarom ik zo lang afwezig ben geweest. Maar vanaf nu ben ik weer volop bezig met filmen, schrijven en brainstormen! Geniet ervan en als je vragen hebt kan je me die natuurlijk altijd stellen! xx

Producten die ik gebruik:

Ginkel's - Summer Care Day Cream
Lange zwarte kwast : Douglas
Paarse kwast : Hema
Roze kwast : Real Techniques
Dior - Diorskin Nude 030
Catrice - Photo Finish Liquid Foundation 020 Rosy Beige
Estée Lauder - Double Wear stay-in-place foundatio Sandbar 88
Estée Lauder - Double Wear stay-in-place concealer 02 light medium

Geen opmerkingen :

Een reactie posten