dinsdag 9 juli 2013

Instagram

Beautynieuws: Alber Elbaz Voor Lancôme


Vorige week liep ik in Amsterdam door de Bijenkorf. Met mijn ogen gericht op Lancôme liep ik snel door. Waarom? De limited edition capsule collectie die Alber Elbaz heeft ontworpen voor Lancôme, die moest ik hebben als die-hard fan van de mascara's. Nu moet ik toegeven dat ik altijd extra mascara heb liggen in mijn stash. Maar ik kon het echt niet laten om hem te kopen.



Alber Elbaz, hoofdontwerper van Lanvin, heeft het uitstekend gedaan! Ik vind de verpakking zo mooi, stiekem open ik mijn mascara la om te gluren. Ik weet niet of ik hem wel wil gebruiken, is het heel duidelijk dat het mijn eerste collectors item is?



Ik heb natuurlijk gekozen voor de Hypnose Drama, mijn favoriet! Ook heb ik er een leuk spiegeltje bijgekregen.

De mascara is 3/4 € duurder dan gewoonlijk en de collectie is o.a. te koop in de Bijenkorf.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten