woensdag 17 juli 2013

Instagram

Review: Esteé Lauder Double Wear Stay-in-Place


Velen van jullie weten dat ik helemaal gek ben op Esteé Lauder, vooral op de Double Wear lijn. Sinds ik ben begonnen met het maken van filmpjes op Youtube gebruik ik de foundation en concealer bijna altijd in mijn filmpjes. Omdat ik zo tevreden ben met deze twee producten heb ik vandaag een artikeltje hierover. Lees snel verder!


De Double Wear Stay-in-Place Makeup foundation. Ik heb deze foundation in nummer 3C3 Sandbar 88. Met een SPF 10 ben je extra beschermd tegen de zon (naast je dagcrème en/of zonnebrandcrème). Deze foundation belooft tot wel 15 uur (!) lang te houden, niet op kleren af te geven en bij warm weer veranderd hij niet van kleur. Ik heb best wel een rode huid en met deze foundation kan ik dat goed bedekken. Zoals ik ook al vertel in mijn video's, ik heb de foundation in een iets donkerdere kleur gekocht dan mijn eigen huidskleur omdat ik vaak naar de zonnebank ga. Ik ben er echt heel tevreden over, en ik heb de foundation al meerdere malen opnieuw gekocht.


De Double Wear Stay-in-Place Flawless Wear concealer. Deze concealer heb ik in de kleur 02 Light Medium. Ik heb deze concealer juist in een lichtere kleur gekocht zodat ik een 'verlichtende' en heldere look kan creëren. Ook de concealer belooft 15 uur aan te houden en heeft een SPF 10. Hij voelt heel comfortabel en niet droog aan, dus hij gaat niet onder je oog trekken of in de lijntjes zitten. Een natuurlijke look met deze concealer kan ik je garanderen! 

De foundation kost €37 en de concealer €23,50. Beiden zijn o.a. te koop bij de Douglas. Kijk ook mijn filmpje waarin ik beide producten gebruik in mijn foundation aanbrengen video. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten