maandag 29 juli 2013

Instagram

DIY: Makkelijke Ringen Display


Al een tijdje ben ik op zoek naar een leuke display voor mijn ringen. Ik wou iets aparts en creatiefs en dat kon ik nergens vinden! Totdat ik op dit idee kwam en dit wou ik natuurlijk met jullie delen. Je hebt helemaal niet veel nodig en het duurt zo'n 2 minuten!


Wat heb je nodig? 
- Glazen schaal ( deze is van de Ikea)
- Gekleurde decoratie steentjes (ook van de Ikea)
- Ringen


De steentjes zet je in de glazen schaal, even goed zetten met je handen en daarna kun je de ringen erin zetten zoals op de foto. Ik heb gekozen voor 2 pakken decoratiestenen zodat de schaal goed opgevuld wordt. En dat is het eigenlijk, super makkelijk hé? Laat het me weten als je het wat vind en/of als je het gaat uitproberen!

De glazen schaal kost €8,99 en de decoratie steentjes kosten €1 per pak.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten