donderdag 25 juli 2013

Instagram

Review: Guhl Verzorgende Kleur Versteviger


Lezers die mij volgen op Youtube en/of Instagram hebben al opgemerkt dat mijn haarkleur wat lichter is geworden. Ik kreeg al een paar vragen over welk merk haarverf ik heb gekocht, maar ik heb eigenlijk helemaal geen verf gebruikt. Lees verder als je wilt weten wat ik dan wel heb gebruikt.


De verzorgende kleur versteviger van Guhl in de kleur 00 Oplichtend, dat is eigenlijk mijn geheim. Ik heb dit product toevallig lang geleden ontdekt. Ik had toen mijn haar nog nooit geverfd en was op zoek naar iets anders. Met de VKV van Guhl hoefde ik mijn haar helemaal niet te verven. Een klein beetje aanbrengen op handdoek droog haar is alles wat je nodig hebt. Als ik dit product gebruik vraagt werkelijk iedereen waar ik mijn haar heb laten verven, zelfs kappers haha! Let wel op: in dit product is wel waterstofperoxide aanwezig, het blijft dus wel schadelijk voor je haar. 


Zo ziet mijn haar er van achteren uit. Ik moet wel zeggen dat ik de VKV pas zo'n 3 weken gebruik en ik was mijn haar om de 2/3 dagen. Ik geloof dat als ik het product verder zal gebruiken, mijn haar nog iets lichter zal worden. Ik laat het jullie weten!


En zo ziet het er van voren uit! Sorry voor de wazige foto! Ik heb echt heel erg tevreden over dit product en met de kleur die ik krijg als ik het gebruik. Ik raad het je zeker aan als je niet durft te verven maar toch wel iets anders wilt.

Guhl Verzorgende Kleur Versteviger is te koop bij o.a. de Kruidvat en kost ongeveer rond de € 5.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten