vrijdag 19 juli 2013

Instagram

Inside: Haren Geknipt


In de 50 feiten over mij video op Youtube liet ik jullie al weten dat ik mijn eigen haar zelf knip. Twee weken terug heb ik mijn haar weer geknipt en daar heb ik ook foto's van. Lees dus snel verder!


Op deze foto is mijn haar gestijld, maar dit laat dan juist goed de lengte van mijn haar zien. Tenminste, dat is nu verleden tijd haha! Sorry voor de slechte kwaliteit overigens. Met het slechte weer, het stijlen, föhnen, krullen. Verzin het maar, mijn haar heeft veel geleden dit jaar! Ik besloot al(!) mijn dode puntjes te knippen, als je goed kijkt naar deze foto kun je goed zien dat dat behoorlijk veel is.


Knip, knip,knip. Daar gaan mijn haartjes.


En het eindresultaat! Ik moet toegeven, ik heb mezelf moeilijk ingehouden om niet uit te barsten in tranen. Ik ben heel erg gehecht aan mijn haar (wie niet hé?), dus het was wel even schrikken. Je ziet meteen dat mijn gezicht er wat voller uitziet, heel grappig overigens, en dat mijn haar als het ware 'leeft'. Op deze foto lijkt het alsof beide kanten niet even lang zijn, maar dat is omdat ik een beetje raar sta met mijn hoofd op de foto haha! 

Ik knip mijn eigen haar zelf omdat ik tot nu toe geen goede kapper heb kunnen vinden, mijn haar werd telkens opnieuw verpest waarbij het zelfs begon af te breken. Ik ben geen kapper en doe het gewoon op mijn eigen manier. Als jullie tips hebben over een goede kapper dan hoor ik het graag!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten