dinsdag 16 juli 2013

Instagram

Review: Essence studio nails nagel stickers


Een tijdje terug zette ik deze foto op instagram, waarop ik de gel style nagel stickers van Essence uitprobeerde. Als je goed kijkt naar deze foto kun je eigenlijk al zien wat ik ervan vind.

 

Ik ben altijd al gek geweest op producten van Essence, van lip tot nagel producten. Maar dit was echt een tegenvaller! Vooral op de bovenstaande foto is het duidelijk dat de stickers niet wouden plakken. Zelfs niet op 1 vinger! 


Ik gebruikte een mooie roze kleurtje onder de gel stickers omdat ik dit wel mooi bij elkaar vond staan. De nagellak was niet de oorzaak want op het pakketje stond beschreven dat je wel nagellak kon gebruiken in combinatie met de stickers.


Ik denk dat het probleem bij de 'gel style' ligt. Dit houdt in dat de stickers best dik zijn en hierdoor niet te natuurlijke 'vouw' in je nagel wilt volgen. Dit zorgt er weer vervolgens voor dat de stickers niet goed willen plakken aan de zijkanten van de nagel. 

Leuk idee van Essence, maar het werkt niet echt. Vooral de kanten look trok mijn aandacht en daarom had ik ze ook gekocht. Zonde dus!



2 opmerkingen :