vrijdag 5 april 2013

Instagram

Artikel: Food Diary 5/04/2013

Klaar met trainen!
Ik krijg geregeld mailtjes binnen van kijkers die zich afvragen hoe ik zoveel ben afgevallen. Het leek mij daarom wel leuk om te laten zien wat ik eet gedurende dag. Wel wil ik erbij zeggen dat ik geen diëtiste ben, ik geen opleiding heb gedaan qua voeding, sport etc.. Dit is wat het beste werkt voor mij en zo hou ik het ook langer vol. Ook probeer ik 6 x in de week te sporten. Nou laten we beginnen!

Mijn ontbijt! 
Ik begin de ochtend bijna altijd met yoghurt en fruit. Daarbij vind ik het altijd lekker om cruesli of noten te mengen door de yoghurt. Vandaag heb ik bijvoorbeeld als ontbijt 250 gram Optimel yoghurt gegeten in de smaak vanille, met chocolade cruesli erdoorheen (deel ervan waren ook noten) en een trosje rode druiven.
Ik probeer bij elke maaltijd en/of snack te kiezen voor fruit en/of groente. Ik ontbijt altijd eigenlijk wanneer ik wakker word (haha), maar met zo'n ontbijt zit ik makkelijk 4 uurtjes vol.


Lunch op werk.
Zoals velen van jullie werk ik bij de Albert Heijn. Ik geef toe dat het niet altijd even makkelijk is om een gezonde lunch te bedenken en vooral niet als je wordt afgeleid door al het lekkers! Ik heb trouwens hiervoor geen tussendoortje genomen omdat ik meteen door moest naar m'n werk en ik maar een hele korte pauze had. Hier eet ik een biologische volkorenbol met 2 plakjes kipfilet en sla, daarnaast heb ik een heerlijk sapje (nieuw ontdekt) van wortel en appel. Dus als groente heb ik nu sla en wortel en als fruit appel, missie geslaagd!

Proteïne shake en avondeten!

Na m'n werk ben ik meteen doorgegaan naar de sportschool. Onderweg at ik nog een Liga Evergreen en dronk ik de rest van de sap op. Ik had verwacht dat ik een salade zou eten (na het sporten heb ik geen energie meer om een maaltijd voor te bereiden) maar toen ik thuis kwam was er lekker gezond gekookt! Ik drink altijd een proteïne shake na het sporten. Voor deze shake heb ik gekozen voor halfvolle melk, een halve appel en natuurlijk de proteïne poeder. Als avondeten at ik gestoomde kippenboutjes en aardappeltjes met wortels. Ook was er nog soep thuis maar door de shake zit ik al snel vol. Nu ook weer appel als fruit en wortels als groente.

En terwijl ik dit artikeltje aan het typen ben, smul ik nog lekker van een appeltje. Als jullie verder nog vragen hebben over hoe ik ben afgevallen hoor ik het graag, ben namelijk van plan dit weekend een video erover op te nemen!

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen