woensdag 3 april 2013

Instagram

Review: Philips Epilator Satinelle

Bron: www.bcc.nl
Nu de zomer eraan komt is iedereen weer druk bezig met vakanties boeken, sporten, inkopen doen en nog veel meer. Als ik aan de zomer denk, moet ik meteen denken aan ontharen. Haha heel vreemd, dat weet ik. Maar ik heb een rare gewoonte.. Ik moet altijd 'haarvrij' zijn. Wenkbrauwen, bovenlip, benen, oksels noem het maar op.. Ik ben altijd bezig met een pincet, met wax of natuurlijk een epilator.

Zo heb ik besloten een review te schrijven over deze epilator van Philips. De Satinelle (te zien op de afbeelding) heb ik al ongeveer 2 jaar in mijn bezit en ik ben er super tevreden mee! Natuurlijk is epileren pijnlijker dan scheren, toch scheer ik zelf bijna nooit (maar 3 x gedaan denk ik). Ik heb liever dat ik extra pijn heb en langer met een zijdezacht resultaat zit dan met scheerwondjes en benen die bijna iedere dag geschoren moeten worden.

Deze epilator doet werkelijk wat hij belooft. Dankzij de snelle en efficiĆ«nte epilator ben je in een paar minuten helemaal bikini-proof! De preciesie epilator is voor de wat gevoeligere lichaamsdelen (denk aan bikini-lijn) en de luxueze Smart Tweezer helpt je bij het creĆ«ren van perfecte wenkbrauwen. De epilator heeft 2 snelheidsstanden, is wasbaar (!) en hoeft niet opgeladen te worden. Ik vind de epilator geweldig en kan echt niet meer zonder!

De epilator kost €49,95 en is te koop bij o.a. bcc.nl en Kruidvat.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten