dinsdag 11 februari 2014

Instagram

REVIEW: ELF SHIMMERING FACE WHIP



























Mijn meest gebruikte producten? Ik zeg vastberaden highlighter. Ik heb dit product eigenlijk pas ontdekt en ik kan al de laatste paar jaar niet meer zonder. Ik heb tot nu toe een mooie collectie van vloeibare highlighters tot highlight in poeder vorm. Kort geleden plaatste ik een bestelling bij ELF cosmetics en daar ben ik deze 'Shimmering Facial Whips' tegengekomen. Het zijn dus vloeibare highlighters in een schattige kleine tube met heel veel pigment! Wauw! Je hebt trouwens ook genoeg keuze dus voor ieder persoon zit er wel wat tussen! Ohw trouwens, deze highlighters kosten maar €1 per stuk. Hoe kon ik dat nou laten staan?



























Voor een euro zijn deze highlighters echte sterren en onmisbaar in mijn stash! De heerlijke lichte citrus geur maakt het helemaal af. Helaas is de structuur van iedere highlighter steeds een beetje anders. Ik raad je dan ook aan om de tube goed te schudden voor gebruik. Ook zijn sommige kleuren een klein beetje te dik, deze kan je dan bijvoorbeeld verdunnen met je foundation! Dit maakt het wat makkelijker om met het product te werken en staat natuurlijk ook mooier. Ze drogen erg snel op dus dit werkt super fijn voor mij en waarschijnlijk ook voor andere meiden die iedere ochtend haast hebben! 

Van boven naar beneden: Persimmon, Lilac Petal, Spotlight en Golden Peach.


























Persimmon - Roze gloed. Perfect voor op de lippen voor meer kleur of op de wangen als een prachtige blush.
Lilac Petal - Deze is mijn favoriet! Hij is zo mooi en blend echt heel goed. De kleur is een zachte roze met een warme beige ondertoon.
Spotlight - Een witte kleur. Spotlight is erg geschikt als highlighter onder de ogen en op de brug van je neus staat hij ook goed. 
Golden Peach - Glimmende bronzen kleur. Ik gebruik deze om mijn jukbeenderen te highlighten. 


























Ik geloof echt dat highlighter een hele look kan veranderen. Als je dit op de juiste manier aanzet, kun je een prachtige glowy look creĆ«ren waardoor je er direct frisser en gezonder uitziet. Highlighter is zeker niet bedoeld om oneffenheden te camoufleren, ik zou het daarom zeker niet aanraden om alleen highlighter te gebruiken als je hier erg last van hebt. Glimmende producten zal dit alleen maar accentueren. Het doel van een highlighter is om je een gezond uitziende huid te geven, net alsof je net een gezichtsbehandeling hebt gekregen. En als ik eerlijk moet zijn helpen deze 'Shimmering Facial Whips' mij hier perfect bij. 

ELF Shimmering Facial Whips kosten €1 per stuk en zijn te koop via www.eyeslipsface.nl

Geen opmerkingen :

Een reactie posten