zondag 16 februari 2014

Instagram

REVIEW: LUSH TEA TREE WATER TONER



























Een paar maanden terug was ik aanwezig tijdens het event van LUSH. Na afloop liep ik met een goed gevulde tas weer naar buiten, oeps! Hierin zat ook de Tea Tree Water Toner van LUSH. Dit is best een populaire toner en ik vind het nog steeds gek dat ik er nooit eerder over heb gehoord. Waarom? Het is namelijk een wonder is een sprayflacon! De frisheid, geur en verzorgd gevoel maken het helemaal af. Deze toner kenmerkt zich door de Tea Tree die erin is verwerkt. En wat blijkt? Tea Tree is ongelofelijk goed tegen onzuiverheden, I like!

























Ooit gedacht dat jij je make-up heel goed verwijderd? Nou dacht het niet! Ik verwijder mijn make-up altijd met de cleansing bar van Gamilia Secret. Hierna haal ik de restjes weg met een make-up remover, als dit nodig is in ieder geval. Sinds ik de toner van LUSH heb gebruik ik hem iedere (!) dag. De toner komt gewoon in een zwarte sprayflacon, niks interessants, gewoon de standaard verpakking van LUSH. Maar de inhoud? WAUW! 

























De toner is super fris en reinigt de huid zo goed dat je mond open zult vallen, trust me. Je sprayt het product op een wattenschijf, hierna kun je gemakkelijk je gezicht schoonmaken! Je huid kan een klein beetje droog aanvoelen. Het wordt dan ook geadviseerd om hierna een dagcrème of nachtcrème aan te brengen. Wie dit zal doen zal vooral nog iets opmerken. Doordat de poriën open zijn na het gebruik van de toner neemt de huid de crème heel goed op. Ik krijg hierdoor super zachte wangen, zo apart om te voelen!

























De producten van LUSH zijn verse producten. Hierdoor hebben ze een korte houdbaarheidsdatum dan bijvoorbeeld producten uit de drogisterij. Verse ingrediënten en geen chemische stoffen zijn dan ook een pré bij het maken van de LUSH producten. Tea Tree is dan ook een verse ingrediënt. Tea Tree is namelijk een plant die komt uit Australië. Men gebruikt Tea Tree hier voornamelijk als desinfecterende ontsmettingsmiddel, helemaal geschikt voor puistjes dus! 



















































Of ik deze toner opnieuw zou kopen? De vraag is meer of ik me in kan houden om er niet 10 tegelijkertijd te kopen! Ik vind dit product echt heel fijn! Iedere lezer/kijker die mij mailt met vragen over onzuiverheden krijgt dit product van mij als aanrader. Ik overdrijf niet. De prijs, kwaliteit en voornamelijk de werking is echt ongelofelijk! Ik heb voorheen nooit iets gehad met verzorgingsproducten, maar de Tea Tree Water Toner heeft een apart plekje voor mij. I just love it!

De LUSH Tea Tree Water Toner kost €5,25 en is te koop bij de LUSH winkels. 

2 opmerkingen :