maandag 10 februari 2014

Instagram

REVIEW: YVES SAINT LAURENT ROUGE PUR COUTURE 54 PRUNE AVENUE


Mijn liefde voor de kleur paars begon tijdens het shoppen in Antwerpen. Kunnen jullie mijn vlog herinneren waarin ik een donker paarse lipstick liet zien van Dior? Helaas heb ik hem toen niet gekocht en eenmaal in Nederland kon ik hem niet meer vinden. Wat nou als ik je nu zeg dat ik de perfecte dupe hiervoor heb gevonden? Niet een goedkopere dupe, maar hij is wel even mooi! Mijn nieuwe aanwinst en mijn tweede YSL lipstick: Rouge Pur Couture in 54 Prune Avenue.


Ik kocht de kleur Prune Aveneau die prachtig paars is. De lipstick komt in een perfecte gouden huls, die zo snel onder de vlekken zit, en hij heeft de welbekende YSL logo op de voorkant. De Rouge Pur Couture lijn zit in een vierkante huls waarbij de Rouge Volupté in een vrouwelijke ronde huls zit. Ik vind beide hulzen erg mooi en ik ben dan ook trots dat ik ook deze heb mogen toevoegen aan mijn collectie.


De lipstick, Prune Avenue, is gemaakt voor mij! Een diepe paarse kleur die naar bruin/rood neigt, ik vind hem helemaal geschikt voor de herfst en winter.


Ik vond de formule van de Rouge Pur Couture altijd heel erg romig, maar ik geloof dat ik daar overheen ben. Deze lipstick glijdt gemakkelijk op de lippen en blijft ook goed zitten. Bij mij zat de lipstick tot wel 3 uur lang! Ik raad je wel aan om de Rouge Pur Couture aan te zetten met een lippenseel, dit werkt gewoon wat makkelijker. 


Ik vind hem vooral geschikt bij bruine ogen en met een eyeliner is hij helemaal perfect!


YSL Rouge Pur Couture Prune Avenue is heerlijk romig en zacht. Hij brengt gemakkelijk aan, het liefst met een lippenseel, en voelt niet oncomfortabel aan op de lippen. De textuur is romig waardoor hij ongeveer tot 3 uur aanhoudt op de lippen. Gelukkig is dit niet een ramp want het aanbrengen gaat soepel en mooi. Deze kleur vergt een beetje lef maar dit maakt hem er niet minder mooi door. Echt een vamp kleur! Sexy, luxe en heel erg vrouwelijk!

2 opmerkingen :

  1. Wat een mooie diepe kleur! Staat erg goed bij je huid en ogen. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, vind ik ook. Al is hij een klein beetje te heftig!

      Verwijderen