woensdag 1 januari 2014

Instagram

REVIEW: MAC STUDIO SCULPT CONCEALER


Mijn nieuwe kleine vriend, de Studio Sculpt concealer. Een concealer die dik en romig is en die eigenlijk helemaal niet bedoeld is voor onder de ogen. De concealer geeft een goede volle dekking en daarom is hij meer geschikt voor onzuiverheden en vlekjes. Je hebt niet veel nodig omdat het een creamy concealer is en daarom is de concealer geweldig voor de droge huid. Voor een droge huid is hij inderdaad fijn, maar wat vind ik ervan met mijn vette huidje? Scroll snel verder!


De concealer is dik en eigenlijk iets té vettig. Maar , hoe raar het ook klinkt, heb ik daar helemaal geen last van. Ik vind hem fijn voor op pukkeltjes, rode plekjes rondom mijn neus en wangen en ook gewoon onder mijn ogen. Afpoederen gaat gewoon goed, mits je het erop drukt in plaats van vegen. Omdat de concealer romig is moet je goed oppassen dat de concealer niet gaat verschuiven. Het is een moeilijk product om mee te werken maar als je het eenmaal onder de knie krijgt zal je versteld staan van de kwaliteit. Hij dekt zo ongelofelijk goed dat je hem zelfs als een foundation kan gebruiken!


De concealer is zeer geschikt voor een droge tot een erg droge huid, maar ook dames met een vette huid kunnen dit product prima gebruiken. Dit lukt alleen wel als je goed afpoedert en het niet erg vind als je concealer wat dikker is. Het potje bevat 5,5 gram product, wat een prima hoeveelheid is vooral omdat je eigenlijk niet veel nodig hebt.
Op bovenstaande foto kun je goed het effect zien van de concealer. Ik heb op de eerste foto helemaal niks op mijn gezicht en op de tweede foto alleen de concealer. Ik heb echt super weinig concealer gebruikt en hij dekt zo goed! Het lijkt net alsof ik foundation op mijn gehele gezicht heb aangebracht. Ik bracht de concealer voornamelijk onder mijn ogen, op mijn neus en op mijn pukkeltjes aan. 


De concealer doet goed zijn werk en camoufleert vrijwel alle pukkeltjes. Vooral in combinatie met mijn foundation krijg ik meteen een flawless look. Mijn rode wangen dekt hij heel goed en ook de rode plekken rondom mijn neus lijken ineens verdwenen. Na zoveel positieve dingen moet ik toch nog iets kwijt. Pak even een stoel en ga zitten. De Studio Sculpt Concealer gaat uit de collectie. Ik geloof dat deze lijn al sinds 2009 in de vaste collectie zit en nu gaat hij er opeens uit. Deze lijn is ongelofelijk populair en ik ben nu al bang dat ik niet meer zonder kan! Daarom ga ik nog snel van de week langs om wat te scoren zodat ik nog een tijdje vooruit kan!

De MAC Studio Sculpt Concealer kost €17 en is o.a. te koop via maccosmetics.nl.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten