dinsdag 31 december 2013

Instagram

REVIEW: YSL ROUGE VOLUPTE NR.1 NUDE BEIGE


Mijn eerste Yves Saint Laurent lipstick! Mijn eerste high end lipstick eigenlijk als ik er nu zo over nadenk. Vaak ging ik langs een parfumerie en pakte ik steeds de Rouge Volupté om hem te bewonderen. Ik wist het steeds maar niet zeker en wat heb ik een spijt dat ik niet de hele collectie tot nu toe heb gekocht. Volgens mij is dit mijn vriend ook opgevallen want ik kreeg hem al een cadeautje! Oh boy, wat ben ik er blij mee! De Rouge Volupté van Yves Saint Laurent, you have my heart! 


Romige formule, super mooie kleuren en een heerlijke geurtje! De prachtige huls mogen we natuurlijk niet vergeten want dit maakt de Rouge Volupté echt een plaatje. Het is één van de mooiste lipsticks die ik heb gezien en daarom staat hij ook mooi tentoongesteld op mijn make-up tafel.
Helaas heb ik wel slecht nieuws voor jullie. Het blijkt echt zo te zijn maar de Rouge Volupté lipsticks worden niet gemaakt. Ik heb zelfs nog de laatste nr.1 kunnen bemachtigen die werd verkocht in de Douglas en mijn hart breekt terwijl ik dit artikel typ. Waarom worden deze perfecte lipsticks nou niet meer verkocht? In de Rouge Volupté lijn heb je nog wel de Shine en Sheer Candy, maar die vind ik persoonlijk niks (vooral niet als je kijkt naar de prijs). Ik ben erg teleurgesteld en als ik nog een mooi kleurtje tegenkom dan neem ik hem zeker mee naar huis!


Als het goed is zijn jullie net zo teleurgesteld als ik maar laten we nu even genieten van deze prachtige kleur! Nr.1 Nude Beige dus. Een geweldige nude lipstick met een vleugje roze. De textuur van deze lipstick is zo heerlijk romig, ik wist niet dat ik dit prettig vond. De kleur is awesome omdat hij niet helemaal een echte nude kleur heeft. Doordat hij een beetje roze neigt valt hij beter op en staat hij werkelijk iedereen! Ik heb hem opgedaan bij mijn zusje met een bleke huid en wauw wat een plaatje! 


Op de foto's is goed te zien hoe romig de Rouge Volupté is. Ik vind dit zelf niet altijd even prettig omdat ik hem dan steeds moet bijwerken, maar bij deze kleur is dat niet heel moeilijk omdat hij niet heel netjes hoeft. Vooral het verschil met en zonder flits is erg groot. Zonder flits is hij heel erg roze en met flits juist een super mooi nude kleurtje. Ik ben op beide kleuren verliefd! 


Ik kan niet meer zonder. Wanneer ik mijn make-up tafel passeer dan kijk ik stiekem toch even naar de prachtige verpakking en kleur en ben ik zo blij dat ik hem mocht toevoegen aan mijn collectie. Als je ook fan bent van YSL of van high end lipsticks dan raad ik je Nude Beige zeker aan! Probeer nog even langs een parfumerie te gaan en te kijken welke kleuren er nog beschikbaar zijn en welke bij jou past. Online zijn er in ieder geval nog meerdere kleuren beschikbaar!

Yves Saint Laurent Rouge Volupté kost €33 en is onder andere te koop via douglas.nl

2 opmerkingen :

  1. Oh, wauw!! Wat jammer dat ze niet meer worden gemaakt.. Ik was wel benieuwd naar full face foto's! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg jammer inderdaad! Full face zet ik meestal op mijn instagram: bbyhilalorhan! xx

    BeantwoordenVerwijderen