donderdag 19 december 2013

Instagram

REVIEW: BENEFIT FINE ONE ONE


Nine one one, ook wel 112 voor ons de dutchies. Een stick met 2 blushes en 1 highlighter die je direct zal helpen bij noodsituaties. Denk aan een situatie waarin je ongepland een etentje hebt of je moet er gewoon snel goed uit zien. Geen stress! Fine One One van Benefit belooft je hierbij te helpen in no time. Hij ziet er leuk uit, maar is het ook echt wat? Lees snel verder!


Het product komt in een mooie rosé gouden verpakking. Om de blush te kunnen gebruiken moet je de stick omhoog schuiven, dit doe je door te draaien aan 'het rolding' die je kunt zien op de afbeelding. Het product bestaat uit een oranje en roze kleur blush met nog een mooie highlighter erbij. Het is geschikt voor de wangen én lippen. En dames met een bleke huid, dit is jullie reddingsmiddel. Want ook nu kunnen jullie blozen met behulp van de Fine One One. 


Het product komt met een gebruiksaanwijzing. Hierin staat beschreven hoe je de blush het beste kunt gebruiken. Het is dus de bedoeling dat je eerst de twee blush kleuren aanbrengt en daarna de highlighter. Zo voorkom je teveel kleur en een lelijk resultaat. Ik moet eerlijk zeggen dat ik alledrie de stroken op hetzelfde moment gebruik omdat de highlighter niet heel opvallend is. Ook heb ik het product nog niet op mijn lippen gebruikt en waarschijnlijk zal ik dat ook niet doen, dat is niet echt mijn ding geloof ik.



Ik vind Fine One One erg mooi op mijn wangen. Het geeft me een gezonde glans en het ziet er mooi subtiel uit. Ook is dit product heel erg handig voor laatkomers zoals ik, snel aanbrengen en blenden en je hebt meteen een prachtig resultaat. Verder vind ik het fijn om hem mee te nemen in mijn tas, een kleine verpakking die meteen de 3 essentiële dingen heeft die ik gedurende de dag nodig heb. Fine One One blijft helaas zoals vele crème blushes niet lang zitten. Ik geloof dat hij bij mij maximaal 4 uur lang blijft zitten. Maar dat is niet erg, ik ben alsnog erg tevreden. 


Fine One One van Benefit is mijn nieuwe favoriet! Haastig of niet, een mooi resultaat krijg ik telkens als ik dit product gebruik. Ook hoef ik niet elke ochtend verschillende soorten producten uit te kiezen. Fine One One heeft 3 producten in 1. Ik heb wel op verschillende blogs kunnen lezen dat het product snel opgaat. Ik heb dit zelf nog niet echt gemerkt en ik hoop dat het bij mij wat langer duurt. Verder vind ik het zelf irritant dat de stick mijn foundation wegveegt. Als ik hem aanbreng op mijn wang maak ik een vegende beweging waardoor mijn foundation verschuift en uiteindelijk op de stick komt. Dat vind ik erg jammer van het product. 
Vooral door dit laatste zou ik het product helaas niet opnieuw kopen. Het blijft een mooi product om te hebben en te gebruiken maar ik heb er zelf problemen mee als mijn foundation niet goed en mooi blijft zitten!

Fine One One van Benefit kost €32,00 en is in Nederland te koop via douglas.nl

Geen opmerkingen :

Een reactie posten