donderdag 26 december 2013

Instagram

REVIEW: RIRI HEARTS MAC PLEASUREBOMB


Vrijdag 20 december was het dan eindelijk zo ver! De Riri Hearts MAC Holiday Collectie lag eindelijk in de winkel! 2 weken eerder was de collectie te koop via de online store van MAC. Het was de laatste kans om de prachtige rode lipstick Riri Woo van de Riri Hearts MAC lijn te kopen en de eerste en laatste kans om Pleasure Bomb te kopen. Pleasure Bomb is de favoriet van Rihanna en hij was zowel in Nederland als in het buitenland binnen 15 minuten uitverkocht! Ik heb dit keer alleen de Pleasurebomb gekocht. Ben je benieuwd hoe deze kleur eruit ziet? Lees dan mijn review over de Riri Hearts MAC Holiday Collectie Pleasurebomb!


MAC Pleasure Bomb is een matte donkere fuchsia kleur. Misschien zou deze kleur niet zo'n hype zijn als hij niet mat was geweest, maar wat heeft MAC dat toch goed bedacht! Een prachtige kleur die zeer goed draagbaar is, zelfs als je niet van felle kleuren houdt! Ik wil hem jullie graag aanraden maar hij is overal uitverkocht! Toch heb ik via betrouwbare bronnen gehoord dat er alsnog een nieuwe lijn komt van Rihanna! Zal Pleasurebomb hierin zitten?


Ik vind de kleur werkelijk een plaatje! Fris, warm en toch zo elegant! De structuur is niet stroef mat dus je kan hem mooi aanbrengen en opbouwen. Ik denk dat deze kleur iedereen zal staan!


Wat me bij het bewerken van deze foto opviel was dat de lipstick een hele mooie glitter heeft. Dit viel me op nadat ik de foto had gemaakt met een flitser. Het is gelukkig heel subtiel en niet in your face, een leuk detail waarover goed is nagedacht.


Deze review is meteen mijn first impression. Ik heb de lipstick gekocht zonder eerst een swatch te maken of te proberen, ik moest hem gewoon hebben! En wat ben ik er blij mee! Ik kan niet wachten om hem te dragen met een mooie look, maar zonder een ooglook staat hij ook heel mooi! Het is serieus 1 van de mooiste lipsticks die ik ooit heb gezien. I am in love!

MAC Pleasurebomb koste €19,50 en is helaas een limited edition.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten