vrijdag 27 december 2013

Instagram

STASH: MIJN CHANEL STASH


Als er 1 luxe merk bestaat waar ik maar geen genoeg van kan krijgen dan is het Chanel wel. Al jaren loop ik te roepen dat ik meer een Chanel meisje ben en niks heeft mijn gedachtes kunnen veranderen. Nu ben ik bijna 21 jaar en ik heb tot nu toe best een aardig hoeveelheid Chanel producten in mijn stash liggen. Ik laat in dit artikel overigens alleen make-up zien die ik bezit van Chanel. Als jullie mijn verzorgingsproducten willen zien geef je maar een gil! Maar goed, mijn Chanel stash dus. Benieuwd? Lees snel verder!


Een make-up tasje, hoeveel kan een meisje er hebben? Ik kreeg deze geloof ik bij een aankoop cadeau en gebruik hem met veel plezier. Mooi glanzend zwart, wat we altijd van Chanel zien eigenlijk! Ook heb ik nog een puntenslijper die goed zijn werk doet. 


Wat betreft make-up bezit ik 3 oogschaduw doosjes waaronder 1 quad, een mono en een duo oogschaduwdoosje. De quad heet 'Les 4 Ombres' in 74 NYMPHÉA en bestaat uit 4 prachtige kleurtjes die overigens bijna helemaal op zijn, zo op dat je ze niet terug kunt zien op de swatch foto. Na de foto's heb ik dit doosje dan ook eindelijk weg gedaan. Ik heb hem al zo lang!
Het volgende doosje bestaat uit een donker en licht blauwe oogschaduw kleur en heet 'Irréelle Duo' in 60 TRAIN BLEU. De kleuren staan prachtig in combinatie met elkaar maar ook apart is het een plaatje. 
Bruine oogschaduw moet ieder meisje hebben vind ik zelf, ik heb er in mijn stash van ieder merk wel 1 zitten. Deze bruine kleur van Chanel heet 'Ombre Essentielle' in 51 MAHOGANY en is dan ook 1 van mijn favorieten, het staat bij iedere look!
Als laatst heb ik nog 2 oogpotloden in mooie felle kleuren. Over de paarse kleur, die 'Violine' heet, heb ik niet veel te zeggen, het had voor mij niet gehoeven. Maar de aqua blauwe kleur, 'Jade', is mijn lieveling, het staat prachtig bij mijn bruine ogen en de kwaliteit is echt goed! 


Ten slotte heb ik nog een mooie blush in mijn stash zitten van Chanel. Dit is een poeder blush die 'Joues Contraste' heet en het is in de kleur 82 REFLEX. Een prachtige oud roze kleur die ik met veel plezier al bijna 2 jaar gebruik. Dit product lijkt niet op te gaan want na 2 jaar zit hij nog helemaal vol! Deze kleur staat werkelijk iedereen!



Ik hou van de kwaliteit van Chanel en wil zeker nog meer aanschaffen! Chanel producten gaan bij mij lang mee en de luxe gevoel die ik erbij krijg is onbeschrijfelijk!

Bezitten jullie ook Chanel producten en wat is dan je favoriet? 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten