woensdag 25 december 2013

Instagram

REVIEW: BENEFIT HOOLA BRONZER


Benefit is waarschijnlijk enorm bekend geworden door beautybloggers en vloggers. Zoals jullie weten bezit ik onderhand ook wat aardig producten van Benefit. 1 van de populairste producten die Benefit verkoopt is denk ik de Hoola Bronzer. Ook ik heb hem aangeschaft en ben aardig tevreden erover!



De Hoola bronzer heeft een hele leuke verpakking. Schattig, leuk om naar te kijken en erg passend. Wat we altijd van Benefit zien eigenlijk. Je krijgt er ook een leuk kwastje bij die precies in de verpakking past, heel goed over nagedacht dus. De kwast heeft verassend genoeg een goede kwaliteit en bij deze review heb ik deze dan ook gebruikt.


De inhoud van dit doosje 8 gram. Erg weinig zul je zeggen, inderdaad. Als ik kijk naar de foto's op Douglas.nl dan ga ik ervan uit dat het doosje helemaal vol is. Niet dus. Ik vind dit erg tegenvallen. Waarom een groter doosje maken als de inhoud niet eens de helft ervan is?


Zonder en met de bronzer. Overduidelijk geen verschil vanuit de voorkant.


Op deze foto heb ik de bronzer niet geblend, alleen aangezet met de kwast die bij de bronzer meekwam. De kwast pakt veel product op en is erg fijn in gebruik.


En dit is een foto waarbij ik bij de eerste foto niet heb geblend en bij de tweede foto wel. 


De pigmentatie van de bronzer is erg goed en is ook geschikt voor dames met een bleke huid. Ik heb van nature een wat donkerdere huid waardoor de bronzer een klein beetje wegvalt na het blenden. Ik vind dit persoonlijk niet storend omdat ik er niet van hou als mijn bronzer teveel opvalt.


Een erg fijne bronzer in een mooie verpakking. Ik vind niet dat het een bronzer is die je moet hebben, maar het is een goede bronzer die ik je aanraad als je wat extra centjes hebt om uit te geven en op zoekt bent naar een bronzer. De kleur is zeer geschikt voor de bleke huid en ook voor een wat getinte huid is de bronzer prima om te gebruiken. Als je een wat donkerdere huid hebt zou ik het je niet aanraden, want de bronzer valt zeker weg. Ik gebruik de Hoola bronzer van Benefit met veel plezier nu iedere dag en ik vind het mooi hoe de kleur niet al te opvallend is als ik mijn neus wat smaller wil laten lijken. Hier is hij erg geschikt voor!

Benefit Hoola bronzer kost €33,00 en is in Nederland te koop via douglas.nl

2 opmerkingen :

  1. Ik gebruik deze bronzer altijd, jammer dat we geen Sephora meer hebben want hij is bijna op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is ook te koop via douglas.nl of gewoon bij de parfumerie zelf! xx

      Verwijderen