maandag 21 oktober 2013

Instagram

INSIDE: Mijn Leven Op Instagram


Instagram kennen we allemaal wel. Een tijdje terug poste ik een artikel met mijn outfits die ik op Instagram deelde, klik hier. Ik kreeg hierop leuke en positieve reacties dus het lijkt me leuk om zo nu en dan een artikel te doen over de foto's die ik deel op Instagram.

De foto hierboven poste ik afgelopen weekend. Ik testte een product uit van Remington en heb het gelukkig ook gefilmd. De krullen zaten echt heel erg wild en ik wist niet zo goed wat ik ermee moest. Toch vind ik het heel mooi staan en ik kan er wel aan wennen. Video komt ergens deze week online, ik ben erg druk bezig met studeren voor mijn tentamens! P.s. kunnen jullie al raden om wat voor product het gaat?


De perfecte wing! De Diorliner van Dior, klik hier, is perfect om een prachtige wing te creëren. Ik schreef hier eerder een review over en sindsdien ben ik verkocht! 


De Riri Hearts MAC collectie! Mijn eerste collecters items van MAC waar ik sindsdien niet vanaf kan blijven. Perfecte verpakking, check. Prachtige kleur, check. Hilal verliefd, double check!
En zo ziet de lipstick eruit op mijn lippen! Dat word dus op elk feestje deze lipstick dragen haha! 


Zoals vele lieve lezers weten ben ik tante geworden! Op deze foto was mijn nichtje 2,5 weken oud! Nu is ze donderdag al 40 dagen oud! Wat gaan de dagen toch ongelofelijk snel! 



Dit is de lipstick combinatie die ik droeg in mijn afgelopen video, klik hier. Twee heerlijke kleuren van MAC: Ruby Woo en Rebel. De perfecte donkere lippen voor de herfst vind ik zelf. 



En nog een foto met de donkere lippen. Is het jullie opgevallen dat ik steeds anders oog op de foto's? Ik vind het zo grappig om mezelf terug te zien! Het komt door mijn haar en make-up waarschijnlijk!

P.s. volgen jullie mij al op Instagram?: Hilalrabiaorhan

Geen opmerkingen :

Een reactie posten