donderdag 10 oktober 2013

Instagram

OPGEMAAKT: September 2013

Producten opmaken. Niets voelt heerlijker voor een beautyblogger. Ik neem bijna elke maand een video op waarin ik de producten laat zien die ik die maand heb opgemaakt. Dit keer doe ik het een beetje anders. Omdat ik niet heel veel producten heb voor de maand september, schrijf ik er dit keer een artikel over! Allemaal erg fijne producten, waaronder mijn favoriet! Kunnen jullie al raden welke die is?


Tweemaal 8x4 deodoranten. Al jaren mijn favoriet en ik kan deze niet meer wegdenken uit mijn verzorgingsproducten. De gekleurde flacon heet 'Wild Flower' en heeft een erge lekkere zoete geur. Ik geloof dat deze geschikt is voor de wat 'jongere' dames onder ons. De roze flacon heet 'Modern Charm' en deze heeft ook een aangename geur. Beide deodoranten zijn 24H Pro-Active en doen wat ze beloven. 


Voordat ik een 'spray' deodorant gebruik, gebruik ik een rol deodorant. Dit is de Beautyfinish van Dove, met de lekkerst geur die ik tot nu toe heb gebruikt. Deze roller gaat echt super lang mee en ik ben er zeer tevreden over!


De Batiste droogshampoo in Coconut & Exotic maakte ik de laatste dag van september op. Ik vertel in mijn favorieten september video dat ik de geur niet erg prettig vind omdat hij erg lang blijft hangen. Bij deze droogshampoo krijg je wel een witte waas, maar die krijg je er weer makkelijk uit als je goed wrijft. 


Diorskin Nude foundation van Dior in de kleur 030. Een goede foundation met een SPF10. De dekking is perfect! Ik vind alleen dat deze foundation niet zo goed is voor de vette huid, het lijkt alsof de huid vetter wordt!


En mijn favoriet! De Hypnose van Lancome. Al jaren mijn beauty geheimpje zoals velen weten en ik kan niet meer zonder. Ik kan echt uren lang doorgaan over de positieve kanten van dit product maar dit doe ik jullie niet aan. Probeer hem maar uit, je zult geen spijt krijgen!

En dat waren alle producten die ik heb opgemaakt in de maand september. Ik kan zeker zeggen dat ik alle producten opnieuw zou kopen, de Dove deodorant en Lancome mascara heb ik al opnieuw gekocht, en met alle plezier opnieuw gebruiken. Ik zou alleen de Batiste droogshampoo in een andere geur aanschaffen. Hebben jullie veel producten opgemaakt de afgelopen maand?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten