donderdag 31 oktober 2013

Instagram

FAVORIETEN: Mijn Favoriete Kwasten


Eindelijk heb ik weer tijd om een artikel te schrijven! Vandaag ga ik het hebben over een paar dingen die onmisbaar zijn bij het aanzetten van make-up. Dat zijn natuurlijk kwasten! Goede kwasten kunnen je aardig goed op weg helpen bij het aanzetten van een prachtige make-up look. Ik heb zelf een paar favoriete kwasten die ik gebruik bij het aanzetten van make-up, voor dit artikel laat ik mijn favoriete gezichtskwasten zien! Lees snel verder! 


Voor een goede natuurlijke foundation basis is een goede foundation kwast natuurlijk onmisbaar. Sinds ik de Real Techniques kwast in mijn bezit heb, kan ik mijn leven niet meer zonder bedenken. Al een tijdje zijn de stippling kwasten in grote trek bij vele beautyguru's en natuurlijk moest ik hem ook hebben. Deze kwasten zijn van de Pixiwoo zusjes en ze zijn verkrijgbaar voor een zeer goede prijs. Lees mijn uitgebreide artikel over deze kwast hier.


Nadat de foundation is aangezet, poeder ik mijn gezicht mooi af met de MAC Prep & Prime. Hierbij gebruik ik een poederkwast van de Hema. Deze kwast is nog geen €5 en ziet er ook super leuk uit! De haartjes zijn lekker zacht en de kwast pakt ook goed product op. Omdat de haartjes lang en zacht zijn kan ik met deze kwast gemakkelijk overal evenveel poeder aanbrengen op een natuurlijke manier. En mag ik nogmaals zeggen dat deze kwast nog geeneens €5 is?


Een mooie bronzer mag natuurlijk niet ontbreken! Ik breng mijn bronzer altijd aan met mijn kwast van Leco. Ookal is deze kwast hier niet specifiek voor bedoeld, hij helpt me wel bij het aanzetten van een mooie bronzed look. Ik ben in het bezit van twee Leco kwasten, waar ik zeer tevreden over ben, en ik vind het jammer dat deze kwasten niet meer aandacht krijgen die ze verdienen. Echt top kwaliteit!


Als laatst zet in mijn blush aan met de MAC 116. Ook hier heb ik een uitgebreide review over, klik hier. De juiste hoeveelheid blush breng ik nu gemakkelijk aan. Uit alle kwasten is dit wel mijn favoriete favoriet!

Hebben jullie kwasten waar jullie echt niet zonder kunnen en welke is je favoriet?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten