woensdag 9 oktober 2013

Instagram

REVIEW: Make-Up Studio Perfect Blending Sponge


In mijn vorige artikel, heb je kunnen lezen dat ik een bezoekje heb gebracht aan de Make-Up Studio in Amsterdam. Mijn tweede aankoop hier was ook een make-up tool. Jullie kennen allemaal vast wel de bekende beautyblender die bijna elke beautyguru in bezit heeft. Ik heb hem zelf niet. Bij Back Stage aan de Rozengracht (naast de Make-Up Studio store) verkopen ze de Beautyblender wel, voor een mooie bedrag van €21. Ik vond dit een beetje te duur voor een spons en besloot om de Blending Sponge van MUS mee te nemen. 

De spons is paars/roze en super zacht! De spons is zo gemaakt dat je hem vast kan pakken in het midden. Zoals alle sponzen kan je ook deze spons gebruiken voor je foundation en/of concealer. Ik gebruik de puntige kant om mijn concealer aan te brengen. Wilt er iemand mij even uitleggen waarom ik dit product niet eerder heb gekocht?

Dit staat er op de achterkant van de verpakking. Je maakt de spons dus eerst een beetje nat waarna je hem weer uitknijpt en daarna kan je concealer en/of foundation aanbrengen. Ik heb het ook geprobeerd zonder de spons nat te maken en het werkte alsnog even goed. Ik weet niet of dat de bedoeling is haha, toch kreeg ik optimaal resultaat!

Zo ziet de spons eruit na gebruik. Je kan hem ook makkelijk schoon maken door hem te wassen met zeep,staat allemaal uitgelegd op de verpakking. Natuurlijk ben ik hier te lui voor. Ik vind het alleen nadelig dat de spons veel product oppakt, meer dan een kwast, hierdoor moet ik wel meer concealer aanbrengen.

En dit is het eindresultaat! Ik heb, zoals je kunt zien, sowieso erg last van ingezakte wallen dus ik verwachte niet dat mijn wallen opeens onzichtbaar waren. Dit product vind ik erg goed omdat ik een erg natuurlijke look heb kunnen creƫren ermee, het zag er mooi egaal uit en alles was geleidelijk verdeelt. De techniek is super makkelijk en ik ben blij dat ik de Blending Sponge heb aangeschaft.

De Make-Up Studio Perfect Blending Sponge kost €10,90 en is te koop bij de Make-Up Studio Store aan de Rozengracht in Amsterdam.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten