zondag 4 augustus 2013

Instagram

Beautynieuws: Leco Foundation & Crème Brush Mini Size

Bron: www.sylviasierhuis.nl

Ik ben echt gek op de kwasten van Leco Van Zadelhoff. Ik ben de trotse eigenaar van 2 kwasten en gebruik ze met heel veel plezier. De kwaliteit van de kwasten zijn geweldig, lekker zacht en pakt veel product mee! Vandaag heb ik dan ook goed nieuws voor jullie over 1 van de kwasten van Leco!

Bron: www.douglas.nl

 De populaire Foundation & Crème kwast van Leco is nu verkrijgbaar in mini size. Hij is echt super schattig! Een handige Go To uitvoering die ideaal is voor onderweg om foundation en/of crème blush aan te brengen of bij te werken. Ik heb deze kwast zelf nog niet, maar hij staat nu zeker op mijn make up verlanglijstje (wat word hij lang!). Ik breng crème blush altijd met mijn handen aan, maar dit lijkt me veel handiger! Bezitten jullie zelf ook Leco kwasten? En wat vinden jullie van kwasten in mini formaat?

Leco kwasten zijn verkrijgbaar bij de Douglas. De Leco Foundation & Crème Brush Mini Size kost €32,95.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten