donderdag 29 augustus 2013

Instagram

New In: Benefit Porefessionel & Sun Beam



Wie op mijn Youtube is geabonneerd is waarschijnlijk op de hoogte dat ik afgelopen weekend naar Antwerpen ben geweest. De shoplog daarvan volgt nog! Ik laat jullie alvast mijn leukste producten zien die ik daar heb gekocht, namelijk Benefit producten!


Ik weet dat ik laatst een make-up wishlist heb gepost, een lijst met allerlei producten die ik wil kopen, en dat deze twee producten er niet bij stonden. Ik wou ze stiekem heel graag en elke keer als ik de Douglas in liep bleef ik ernaar kijken. In Antwerpen is make-up een klein stukje goedkoper dus ik besloot ze daar dan toch te kopen. De Porefessionel en Sun Beam van Benefit. Twee uiterst hele bekende producten van het merk.


De Porefessionel is een make-up basis die je smeert over je gezicht, het product zorgt ervoor dat je poriën minder zichtbaar zijn. De Sun Beam is een liquid highlighter is een goude kleur. Ik ben echt hartstikke blij met beide producten en er komt nog zeker een review over! 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten