zaterdag 31 augustus 2013

Instagram

NOTD: Black And White


Laatst zag ik een foto op Instgram waar ik geïnspireerd door werd. Vanuit die inspiratie heb ik een 'nailart' gemaakt die ik vandaag met jullie wil delen. Heel simpel om na te doen, en toch wel leuk om naar te kijken vind ik zelf. Lees verder als je wilt weten hoe ik het gedaan heb.


Ik gebruik twee lakjes voor deze nailart. Zoals je kunt zien een zwarte en een witte, in principe maakt het totaal niet uit welk merk nagellak je gebruikt. Ik heb toevallig voor deze twee gekozen. De witte lakje is 'Alpine Snow' van OPI en de andere is een zwarte shine lakje van Flormar ( Turks merk). Ik begin eerst door 1 laag van de witte nagellak aan te brengen. Ik breng het zo aan dat er een stukje van mijn nagel te zien is, op mijn linkerhand is dit de linkerhelft en op mijn rechterhand de rechterhelft. Nadat de eerste laag opgedroogd is breng ik een tweede laag aan. Als de nagellak droog is, is het tijd voor de zwarte lak. Dit breng ik nu aan waar nog een stukje nagel te zien is. Dit doe ik ook in twee lagen.

En dat is het! Super simpel en toch iets anders dan normaal! Voor degene die zich afvragen waarom ik geen video heb geplaatst, mijn programma waarmee ik mijn video's bewerk doet super vreemd. Ik ben ermee bezig en ik denk dat het na het weekend opgelost zal worden!

De OPI nagellak kost €12,95 en is o.a. te koop bij de DA, de Flormar nagellak is helaas niet te koop in Nederland.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten