zondag 1 september 2013

Instagram

New In: MAC blush, poeder & kwast


Mijn shoplog van Antwerpen is helaas nog niet online (wegens technische problemen), dus doe ik het nu maar zo. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om de New In artikelen te lezen, zo hebben jullie een idee van wat ik steeds aan mijn collectie toevoeg. Vandaag heb ik een aantal MAC producten voor jullie.


Als je mijn wishlist artikel hebt gelezen, dan kun je misschien meteen zien dat ik twee producten weg heb kunnen strepen van mijn lijstje. Jeej! Dat voelt altijd goed hé? Deze producten zijn namelijk de blush in 'Warm Soul' van MAC en de blush brush in nr. 116. De 'Warm Soul' won mijn hart tijdens mijn vorige bezoek aan de MAC store en de blush brush wou ik echt al een hele lange tijd!


Toch heb ik een product meegenomen die niet op mijn lijstje stond, is het te merken dat ik daar veel moeite mee heb? Dit is de MAC Prep & Prime Finishing Powder. Een witte poeder die transparant word als je hem aanbrengt en die er voor zorgt dat je huid niet gaat glimmen gedurende de dag. De make-up artist heeft mij wederom weer verleidt een product te kopen die ik niet in gedachten had. Wat zijn ze daar toch goed in, zucht. Uitgebreide reviews over de artikelen zullen natuurlijk volgen!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten