maandag 9 september 2013

Instagram

Review: Lancôme Teint Idole Ultra Foundation



Soms ben ik zo onder de indruk van een product, hiermee maak ik dan iedereen gek in mijn omgeving. Koop hem, hij is zo goed, kijk dan, OMG ik ben verliefd. Ja, ik heb van die acties. Zoals velen weten heb ik dat bijvoorbeeld met de Hynôse Drama mascara van Lancôme. Ik gebruik die nu al jaren. En is het niet toevallig dat ik nu helemaal onderste boven ben van nog een ander product van dit luxe merk?

De Teint Idole Ultra op mijn gezicht.
Ik vind het heel gek dat ik deze foundation nog niet eerder heb geprobeerd. Hij is perfect voor mijn huidtype. Ik heb namelijk last van een erg vette huid waar ik tot nu toe bijna niks aan kon doen. Langzaam aan heb ik een routine bedacht waarbij ik er niet meer zo gek van werd. Deze foundation van Lancôme is mijn nieuwe held! 


Olievrij (!!), geeft niet af, vlekt niet door het zweten of wrijven op het gezicht. En het is ook nog eens geschikt voor alle huidtypen, zelfs als je een gevoelige huid hebt. Wat mij al helemaal heeft omgekocht is het feit dat de foundation een matte finish heeft. Glimmende oppervlaktes op het gezicht na een lange dag, daar heb ik helemaal geen last meer van. Wie een vette huid heeft weet waar ik het over heb. 

De foundation in combinatie met poeder en blush
De beschikbaarheid qua kleuren is ook erg opvallend. Er is gedacht aan elk huidskleur, hierdoor is het makkelijker om een geschikte kleur te vinden voor je eigen huidskleur. Ook houdt de foundation 24 uur aan. Een droom die uitkomt voor mij!


De foundation dekt echt super goed! Je hoeft helemaal niet veel van het product te gebruiken. Ik gebruik denk ik maar een halve pompje voor mijn hele gezicht. De foundation is dekkend maar ook lekker luchtig waardoor je niet het gevoel hebt dat je een hele masker op je gezicht hebt zitten. Misschien zien jullie het niet op deze foto maar hier heb ik eigenlijk onwijs veel last van onzuiverheden op mijn wang. Het lijkt wel alsof ik kan toveren want je ziet bijna niks zitten.


Wat vooral opvalt aan de foundation is de heerlijke geur. Mijn hart ligt echt bij de wat luxere merken omdat ik merk dat ze altijd net een beetje extra aandacht geven aan hun producten. Bij deze foundation lijkt het net alsof ik parfum aanbreng op mijn gezicht, een heerlijke geur waardoor ik eigenlijk meer plezier beleef bij het aanbrengen van de foundation. Ik ben verkocht!

De Lancôme Teint Idole Ultra Foundation is te koop bij o.a. de Douglas en kost €43.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten