dinsdag 10 september 2013

Instagram

Review: MAC Warm Soul Blush


Mijn liefde voor MAC is de laatste tijd erg gegroeid. Voorheen had ik denk ik maar 1 oogschaduw en 1 oogpotloodje in mijn stash. De laatste tijd loop ik steeds vaker de MAC store binnen. Zo ook toen ik dit product aanschafte in Antwerpen. Sindsdien kan ik niet meer zonder en geloof me als jullie hem aanschaffen ook niet meer!


Een prachtige roze/peachy kleur met een lichte gouden shimmer erin. Ik heb echt niks in mijn blush stash dat hierop lijkt. Met een mooie subtiele finish is hij haast onzichtbaar vooral op mijn warme huidskleur. Het is een blush met erg veel pigmentatie maar je kan gemakkelijk veel aanzetten omdat hij niet zo opvallend is. 


De glitters in de blush geven een lichte 'glow' aan het gezicht waardoor je letterlijk straalt. Ik hoef deze blush ook niet te blenden met mijn foundation omdat hij heel natuurlijk staat. Je kan de blush wel mooi opbouwen als je wat meer op het gezicht wilt zoals ik dat doe. 


Ik ben echt gek op deze blush! De aanzet, de kleur, de shimmer. Ik vind hem echt perfect! Geschikt voor meiden die niet van al teveel houden, dus een mooie blush voor overdag. Ik moet erbij zeggen dat de blush in het echt ietsjes meer opvalt, omdat hij vrij licht is was het een beetje moeilijk voor mij om het te fotograferen. 

MAC Warm Soul kost €24 en is te koop bij o.a. de MAC store in Amsterdam.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten