maandag 2 september 2013

Instagram

Current Obsession: Body Splash Van Victoria Secret


Sinds de opening van de Victoria Secret store op Schiphol kunnen wij nu eindelijk ook genieten van de heerlijke producten en items van deze geweldige lingerie lijn. Zoals velen weten verkoopt Victoria Secret niet alleen lingerie maar ook parfum, Iphone hoezen, Ipad hoezen. Verzin het maar. Ikzelf ben helemaal fan van de Body Mist/Splash van de lingeriemerk en ik wil graag met jullie delen waarom ik hier niet meer zonder kan!


Natuurlijk had ik al super veel gelezen en gehoord over de Body Splash van Victoria Secret. Toen ik mijn eerste bezoek leverde aan de winkel kon ik het niet weerstaan om er 1 te kopen, nou eigenlijk kocht ik er twee. De verleiding was te groot! Ik koos natuurlijk voor Pure Seduction, niet alleen vanwege de naam hoor dames, en voor Endless Love want ja ik ben een hopeloze romanticus. Twee overheerlijke geuren, waar ik elke dag niet genoeg aan kan ruiken. Ik ruil zelfs op sommige dagen mijn parfum in voor de Pure Seduction. Dat is ook wel te merken als je kijkt naar de foto's.


Ze ruiken niet alleen heerlijk, de flacons zien er ook super leuk uit. Ik gebruik ze ook als decoratie op mijn make-up tafel. De Pure Seduction ruikt naar zoete fruit. Zoals er ook op het flesje staat, is er rode pruim in verwerkt. De geur is erg sexy, verleidelijk maar ook zoet en kinderlijk tegelijkertijd. Het doet me denken aan een geur van vroeger. Dat komt waarschijnlijk door de bloem Freesia die hierin is verwerkt. Deze bloem werd vroeger gebruikt als parfum voor in de woonkamer. De Endless Love is heel erg fris. Het heeft een fris en zure geur door de apple blossom. Ik vind deze geur erg bloemig en een beetje jasmijn-achtig. Ik vind het een echte elegante geur. 

Beide gebruik ik met alle plezier en ik zou graag meer aan mijn 'collectie' willen toevoegen. Hebben jullie de Body Mist van VS uitgeprobeerd? En welke hebben jullie al in bezit?

De Body Mist is uiteraard te koop bij Victoria Secret (bijvoorbeeld Schiphol) en kost €12 per stuk.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten