vrijdag 20 september 2013

Instagram

Review: MAC Ruby Woo


Ik denk dat ik langzamerhand verslaafd begin te raken. Gelukkig kan ik mijn blog als smoes gebruiken want mijn portemonnee wordt er niet erg blij van. En weetje? Rode lippenstift, daar kan een vrouw nooit genoeg van hebben. Vandaag heb ik de Ruby Woo van MAC gereviewd voor jullie. Benieuwd? Lees snel verder!

De prachtige rode matte kleur die je bij veel filmsterren op de rode lopen ziet. Ik denk dat ik hem eindelijk heb gevonden! Hoe lang heb ik hier niet naar gezocht? Deze lipstick is perfect vanuit alle kanten. Hij smeert niet heel stroef zoals vele matte lipsticks (!), de dekking is perfect omdat hij mat is, de kleur houdt heel erg lang aan en je krijgt er niet absurd veel dorst van!

Ik vind deze lipstick echt ideaal. Voor een avondje uit, een chique diner of gewoon voor een schooldag. Met de juiste ooglook kan je hem perfect combineren. Ook is de duur van de lipstick ideaal! Eten, drinken, roken (?). De lipstick bleef bij mij na mijn lunch nog goed zitten, ik moest hem alleen lichtjes bijwerken.

Ik raad je wel aan, zoals bij elke donkere lipsticks, eerst je lippen goed te scrubben. Vooral ook omdat het een matte lipstick is, vallen velletjes snel op en dat is natuurlijk niet zo'n mooi gezicht.

Ik ben echt helemaal gek op de Ruby Woo van MAC en ik weet zeker dat ik dit kleurtje vaker ga opdoen in de herfst. Een perfecte rode kleur die werkelijk overal goed bij past!

De Ruby Woo van MAC kost €18,50 en is te koop bij de MAC store.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten