zaterdag 7 september 2013

Instagram

Review: Garnier Pure Active 2 In 1 Spot Roll-On


Als beautyblogger ben ik uiteraard voortdurend opzoek naar nieuwe producten om te reviewen voor jullie. En ik vind het zelfs nog leuker als ik enthousiast ben over een product. Als je het woordje make-up hoort dan denk je niet gelijk aan de Action. Toch heb ik vandaag een product voor jullie die ik daar heb gekocht!


Tijdens mijn vorige bezoek bij de Action (slecht voor mijn salaris!) heb ik dit product meegenomen. Een concealer voor je onzuiverheden die belooft je puistjes niet alleen weg te werken maar ook te genezen. Nou moet ik zeggen dat ik de Spot Roll-On niet voor mijn puistjes heb gebruikt. Ik gebruik al jaren mijn vaste concealer daarvoor en ik wil gewoon echt niks anders. Ik heb de Roll-On onder mijn ogen gebruikt als concealer en ben er erg tevreden over.

Zonder concealer
Met de Spot Roll-On onder mijn ogen
Met mijn concealer bovenop de Spot Roll-On
Nadat ik mijn foudantion heb aangebracht, breng ik de Garnier concealer aan onder de ogen. Het is een vrij lichte kleur en hij brengt gemakkelijk aan. Wat ik heel fijn vind is dat het product lekker koud is, hierdoor krijgt mijn gezicht een boost, wat ik vooral prettig vind in de ochtend. Ik breng toch mijn eigen concealer ook aan omdat ik dit toch extra fijn vind. Ik vind de combinatie met mijn concealer geweldig en ik kan nu al niet meer zonder!


De bovenste foto is met de Spot Roll-On en de onderste zonder, je ziet niet een duidelijk verschil waardoor dit product perfect is voor meiden die niet veel  make-up willen gebruiken. Ik heb zelf alleen het probleem dat er niet altijd evenveel product eruit wilt komen maar toch zit bij mij de Spot Roll On van Garnier nu al in mijn vaste make-up routine.

De Garnier Pure Active 2 in 1 Spot Roll-On is te koop bij o.a. de Action en kost €2,29.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten