vrijdag 13 september 2013

Instagram

Review: Hema Wenkbrauw Gel


Vroeg in de ochtend zit mijn make-up helemaal perfect, ik voel me goed in mijn vel en ga onderweg naar school. Op school ga ik nog even naar de toilet om te kijken of mijn haar goed zit. Weetje waar ik me dan mateloos aan kan irriteren? Mijn wenkbrauwen. Ik zie het meteen in de spiegel, ze zitten helemaal door de war. Gelukkig hebben we tegenwoordig een oplossing voor dit. Vandaag heb ik daar een review over, namelijk de budget tip: Hema Eyebrow Gel. Gewoon bij de Hema.


Ik heb tot nu toe de Anastasia Tinted Brow Gel gebruikt en daar was ik altijd heel tevreden over, belachelijk duur overigens. Sinds ik mijn wenkbrauwen invul met een poeder heb ik daar eigenlijk geen behoefte meer naar. Tenminste dat dacht ik.. Ik wou dit keer niet veel geld uitgeven voor een simpele gel dus ik besloot een goedkopere versie te kopen. En weetje, eigenlijk doen beide producten gewoon wat ze beloven. Hoef je helemaal niet zoveel aan uit te geven.


De verpakking van de wenkbrauw gel is lekker simpel. Een doorzichtige verpakking met een zwarte dop. De kwast is ietsjes grof en het voelt best hard aan bij het aanzetten. Ik vind dat persoonlijk niet zo heel erg. De gel doet gewoon zijn werk en daar gaat het uiteindelijk om. Ik heb de foto's van mijn wenkbrauwen genomen na een hele lange dag op school. En ze zaten nog steeds perfect. Ook moet ik zeggen dat de gel niet heel hard aanvoelde op mijn wenkbrauwen, waar ik echt heel blij mee ben want hier heb ik namelijk altijd last van.



Ik ben tevreden over dit product en zal hem zeker opnieuw kopen. Lekker budget proof en ik vind het fijn dat mijn wenkbrauwen niet hard worden van de gel. Overigens zijn de kleine haartjes die je ziet op de foto een teken dat ik mijn wenkbrauwen moet bijwerken..

De wenkbrauw gel is te koop bij de Hema en kost €3,75.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten