woensdag 18 september 2013

Instagram

Review: Dr. Van Der Hoog Passionate Pearl Masker


Maskers. Ik krijg er maar geen genoeg van. Alleen gebruik ik ze niet wekelijks. Waarom? Nou, ik ben daar 1 te lui voor en 2 ik vergeet het steeds. De laatste tijd ben ik op zoek naar producten die mijn poriën verkleinen en ik probeer ook oplossingen te vinden voor mijn vette huid. En wat toevallig dat ik een oplossing heb gevonden voor deze twee punten. Maar werkt het dan ook? Lees verder!

Dit is wat er op de achterkant van de masker staat. Dit is een wat luxere masker van dr. Van Der Hoog omdat dit masker parel bevat. De geur van de masker is heel erg lekker en ik bracht hem daarom ook lekker dik aan. Ik vind het altijd zo jammer dat er zoveel in de verpakking zit, 10 ml. Als ik de helft gebruik dan is het net te weinig en als ik meer gebruik dan is het net te veel. Ik heb daarom een kleine hoeveelheid weg moeten gooien, jammer! 

Ik heb de masker zo een 20 minuten laten inwerken. Het voelde in het begin een beetje warm en tintelend aan, wat ik overigens juist fijn vind. Dit masker belooft je huid matterend en poriënverfijnend te maken. Ik moet zeggen dat ik dit laatste niet heel erg heb opgemerkt, maar mijn huid is inderdaad mat. Mijn huid glanst wel maar is niet meer glimmend, ja inderdaad een heel groot verschil! 

Ik vond het in het algemeen een lekker masker, de geur was erg prettig en ook het matterende effect vind ik erg fijn. Dankzij dit masker heb ik 20 minuten lekker kunnen ontspannen.

De Dr. Van Der Hoog Passionate Pearl Masker kost €2,23 en is te koop bij o.a. de Kruidvat.

2 opmerkingen :

  1. hoi Hilal een tip smeer de rest van het masker op je hals! Dan hoef je het ook niet weg te gooien dat is echt zonde.. Leuke review!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee! Dankjewel voor je tip! Ik zal er de volgende keer aan denken! Nogmaals bedankt! Xxx

      Verwijderen