donderdag 12 september 2013

Instagram

NOTD: Watermelon


Het mag dan al wel september zijn, ik vind het altijd leuk om mijn nagels in een vrolijk kleurtje te lakken. Ik kocht dit lakje een tijdje terug omdat ik zoveel mooie foto's ervan had gezien. Een bijzondere kleur waar ik altijd wel vrolijk van word als ik hem zie op mijn nagels. De Essie nagellak in 'Watermelon'.


Een prachtige kleur! Elke keer als ik mijn nagels lak met deze nagellak, denk ik steeds een ander kleur te zien. Van roodachtig naar fel roze. De nagellak van Essie lakt heerlijk zoals altijd, met een prettig kwastje. En aan twee laagjes heb ik meer dan genoeg. Ik heb deze nagellak dan ook 5 dagen op gehad zonder te chippen, wonder? Ik ben erg blij met dit kleurtje, het is een mooie aanvulling in mijn stash en ik ben zeker niet bang om hem ook in de herfst/winter op te doen!

Essie in 'Watermelon' kost €9,99 en is o.a. te koop bij de Douglas, DA of via beautyvoordeelshop.

4 opmerkingen :