vrijdag 27 september 2013

Instagram

Review: Benefit Sun Beam


Vloeibare highlights. Langzaam begin ik dit toe te passen in mijn dagelijkste routine. Ik heb altijd het gevoel dat ik teveel ben opgemaakt als ik highlighter gebruik in mijn dagelijkse make-up routine. Toch gebruik ik de Sun Beam van Benefit nu bijna dagelijks. Een product die vele beautyguru harten heeft veroverd. Maar heeft dit product mijn hart ook gewonnen? Lees snel verder!

De vloeibare highlighter komt in een schattige kleine verpakking en de verpakking kleur is goudkleurig. Het product heeft een klein kwastje waar je de highlighter mee kan aanbrengen. Het product is zoals gezegd vloeibaar maar ook weer gebonden zodat je hem goed kan aanbrengen. Ik breng meestal drie stipjes aan op de hoogste plekken van mijn jukbeenderen en op de brug van mijn neus. Dit zorgt voor een mooie 'gloed' en de zon wordt hiermee ook mooier opgevangen.

De kwaliteit van de highlighter is erg goed! Als je de kleur wilt benadrukken kan je natuurlijk ook een losse poeder op de highlighter aanbrengen. Ik vind het persoonlijk mooier als het wat 'natuurlijker' is. Vooral deze gouden highlighter vind ik zelf mooier omdat ik het mooi vind aansluiten bij mijn eigen huidskleur.

Zo ziet de highlighter eruit als ik hem aanzet op mijn foundation. Deze foto is gemaakt in de schaduw en je ziet dat de kleur alsnog mooi duidelijk is en tegelijkertijd toch subtiel en natuurlijk.

En zo ziet de Sun Beam eruit in de zon. Lekker toepasselijk hè?

Ik ben erg tevreden met de Sun Beam van Benefit. Vooral voor mijn huidskleur vind ik een gouden highlighter wat mooier. Een goede gouden highlighter is overigens moeilijk te vinden dus ik ben blij dat ik deze nu kan toevoegen aan mijn stash! 

De Sun Beam van Benefit kost €27 en is in Nederland te koop in de Douglas.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten