woensdag 11 september 2013

Instagram

Review: Dior Diorliner Precision Eyeliner


Ik denk dat jullie allemaal ja zullen knikken als ik de vraag stel, hebben jullie last met het aanzetten van eyeliner? Ik heb jarenlang hetzelfde probleem gehad. Bij mijn ene oog was de eyeliner te dik aangezet, bij de andere oog was de 'wing' veelste lang. Allemaal frustraties.. Ik heb het nu eindelijk wel door maar toch lukt het me niet altijd om mijn eyeliner perfect aan te brengen. Totdat ik deze eyeliner tegenkwam. De Diorliner Precision Eyeliner van Dior. Dankzij deze eyeliner ben ik 10 minuten eerder klaar met mijn ochtendritueel, kan ik eindelijk weer eens normaal ontbijten haha!

De eyeliner komt in een stiftvorm. Als je aan de onderkant van de pen een draai geeft komt er product bij de kwast uit. Dit is de eerste keer dat ik een eyeliner in een pen vorm daadwerkelijk ook goed vind. Ik vind het gek dat ik dit nooit eerder prettig heb gevonden. Ik heb eerder een paar eyeliners in deze vorm geprobeerd, maar die droogten altijd uit dus het was gewoon niks voor mij. 


Je kan de eyeliner natuurlijk opbouwen. Als je hem wat zwarter wilt zet je wat meer aan, ga je voor een wat 'neutralere' look dan kan je hem net als ik lichtjes aanbrengen. Ik kan je garanderen dat de eyeliner de hele dag blijft zitten! Na het sporten heb ik geen last van vervaging of dat de eyeliner gaat lekken, zelfs tijdens een hevige regenbui laatst zat mijn eyeliner gewoon perfect!


Doordat je moet draaien om product op de kwast te krijgen komt er veel product uit. Ik vind dit zelf een beetje lastig omdat ik het dan niet zo goed kan verdelen op mijn oog. Met een 'normale' eyeliner kan ik zelf de hoeveelheid product bepalen die ik aanzet. Met deze stift/pen vorm gaat dat een beetje moeizaam.


Doordat de punt van de pen zo scherp is kan ik nu de perfecte wing maken, hoera! Ik ben tevreden met dit product maar ik weet alleen niet of ik hem opnieuw zou kopen. Ik heb geen spijt van mijn aankoop maar zoals ik al zei heb ik een beetje problemen met de hoeveelheid product die ik aanzet. Ik vind het zelf niet zo prettig en kies liever voor een andere vorm van eyeliner! Voor de rest is het een fijn product en ik gebruik hem met plezier om een perfect wing te creëren.

De Dior Diorliner kost €38 en is te koop bij o.a. de Douglas.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten