woensdag 21 augustus 2013

Instagram

Wishlist: Make-Up 2013

Bron: www.shopwishlist.nl
Lijsten, iedereen maakt ze wel. Ik heb ze vooral nodig zodat ik niet vergeet wat ik ookalweer moest doen. Vooral wenslijsten maken vind ik erg fijn, ik heb dan het gevoel dat ik mezelf toch wel een beetje kan inhouden met het kopen van bijvoorbeeld make-up. Ik moet eerlijk toegeven, het werkt niet zoals het hoort te werken.. Elke dag komt er wel een nieuw product bij die ik echt moet hebben haha, en natuurlijk heb ik als beautyblogger genoeg excuses om ze toch wel te kopen. Vandaag deel ik mijn make-up wishlist met jullie. Gelukkig is het niet al te veel!

1. Urban Decay Naked 2 Palette
2. Dolce & Gabbana Lipstick in 'Nude'
3. MAC 116 Blush Brush
4. NARS Illuminator in 'Copacabana'
5. MAC Studio Sculpt Concealer
6. MAC Angled Brush
7. MAC Blush Warm Soul
8. MAC MSF 'Adored'
9. NYX Blush in 'Taupe'
10. YSL Rouge Pur Couture in 52 Rouge Rose
11. Sleek Lipstick in 'Amped'

Zoals je ziet redelijk veel haha! Ik vind het altijd erg moeilijk om te sparen als ik iets wil hebben. Zo'n lijst kan me hierbij helpen (niet echt). Mij valt op dat ik veel van MAC wil hebben. Ik ben de laatste tijd serieus verliefd geworden op de producten van dit merk. Hoog op mijn lijstje staat de Urban Decay Naked 2 Palette. Deze palette moet ik gewoon hebben, echt iets voor mij!

Doen jullie ook aan lijstjes? Zo ja, wat komt overeen met mijn make-up lijst en die van jou?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten