woensdag 21 augustus 2013

Instagram

Video: Back To School Budget Proof Gehele Look


De scholen zijn bijna weer geopend! Ik kan me herinneren dat ik me op de middelbare school hier heel erg druk om kon maken. Wat moet ik aan? Hoe moet mijn haar? Tegenwoordig stelt het voor mij niet veel meer voor, ookal vind ik het soms toch wel spannend. Ik weet dat veel meisjes helemaal in de stress schieten door de gedachte eerste schooldag hierdoor laat ik in deze video een gehele look zien die makkelijk na te doen is. En je ziet er helemaal niet uit alsof je er lang over heb moeten nadenken, hihi stiekem wel hoor!

Producten die ik gebruik in deze video:
Make-up: 
Catrice - Photo Finish Foundation in 020 Rosy Beige
Catrice - Allround Concealer Palette
Hema - Eyebrow Pencil in 01
Miss Helen - Eyebrow Powder
88 Warm Palette via www.beauty88.nl
Rimmel - Sexy Curves Mascara
Rimmel - Intense Black Sexy Curves Mascara
Hema - Bronzing Powder
Etos - Blush 4080-006

Haar: 
Hask - Argal Oil
John Frieda - Frizz-Ease Hair Serum
Pielor - Perfect Curls Leave In Cream
Wella - Mousse Extra Sterk

Outfit:
Highwasted shorts - River Island
Witte T-shirt - Mango
Spijker Jasje - Bershka 
Loafers - Zara 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten