zondag 25 augustus 2013

Instagram

Inside: Tragus Piercing


 

Inside. Een nieuwe rubriek onderwerp voor op de blog! Artikels met de titel 'Inside' zullen hoogtepunten van mijn persoonlijke leven bevatten. Aan de titel kun je zien dat dit dan mijn nieuwe tragus piercing is geweest.  


Wie mij volgt op instagram, klik hier, heeft al kunnen zien dat ik afgelopen vrijdag een tragus piercing heb laten zetten. Ik wou deze piercing al zo lang! Ik kan me nog herinneren dat ik vroeger op dansles zat en mijn danslerares er 1 had. Ik vond het zo fascinerend, zo had ik op jonge leeftijd al besloten dat ik er later 1 zou nemen. Ik heb een lijst met allemaal dingen die ik wil doen in mijn leven, ik weer met mijn lijstjes haha, en een tragus piercing had ik 2,5 jaar geleden al toegevoegd aan dit lijstje. Afgelopen vrijdag was ik met mijn vriend in de stad waarop we spontaan besloten dat ik hem vandaag zou gaan nemen. Ik ben er serieus gek op! De verzorging is wel een beetje lastig en veel werk, 's ochtends wassen met zeep en 's avonds reinigen met zeezout, maar het is het zeker waard. Het deed overigens niet heel veel pijn, ik was wel eventjes bang maar dat ging snel over.

Ik heb mijn tragus piercing laten zetten bij Body Cult Tattoo & Piercing op de Reguliersbreestaat in Amsterdam en hij kostte €48. 

Extra toevoeging: dit artikel is niet geschreven om lezers aan te moedigen een piercing te nemen. Denk altijd goed na voordat je een piercing neemt. Als je jonger bent dan 18 vraag dan altijd toestemming aan je ouders!

2 opmerkingen :