dinsdag 20 augustus 2013

Instagram

NOTD: Gifgroen


Catrice nagellakjes. Ik geloof dat ieder meisje hier tenminste 1 van in bezit heeft. Ik heb er ook een paar in mijn nagellak stash zitten, ik ben er echt fan van! Ze blijven altijd goed zitten en de prijs is natuurlijk ook lekker meegenomen. Vandaag heb ik een apart kleurtje voor jullie.


Mijn nagels breken de laatste tijd heel erg snel af, hierop heb ik besloten ze te vijlen in een ovale vorm. Wat vinden jullie ervan? Op mijn nagels heb ik de kleur 810 AcidsDC van Catrice Cosmetics. Een felle kleur, waarbij ik meteen de gedachte zomer bij krijg. 


Een super vrolijke kleur vind ik zelf. Je nagels hebben voor de rest niet veel nodig want de kleur is vanzelf al erg opvallend. Bezit jij ook Catrice lakjes? En wat vinden jullie van felle kleuren op nagels? 

Catrice Cosmetics lakjes kosten €2,99 en zijn o.a. te koop bij de Kruidvat.

2 opmerkingen :

  1. Ik heb dit lakje zelf ook, heb het alleen nog nooit gebruikt haha..
    Ik denk dat ik daar maar eens verandering in ga brengen, want hij is toch wel heel leuk hihi! :)

    BeantwoordenVerwijderen