maandag 26 augustus 2013

Instagram

Beautytip: Goedkope Make-Up Organiser


Ik kreeg laatst een tip van een lezer dat ik bij de Action moest kijken voor make-up organisatie. Ik ben echt gek op het netjes zetten van m'n make-up. In mijn Alex laatjes staat alles altijd netjes en soort bij soort. Dus ik besloot afgelopen weekend even bij de Action te kijken. En ja hoor, score! Ik besloot deze budget proof organisatie met jullie te delen, lief ben ik hé?


Als je gebruik maakt van Tumblr of Pinterest zie je altijd wel make-up collecties van meiden. Zo kun je ook zien dat doorzichtige bakjes, zoals op deze foto, erg populair zijn. Helaas zijn ze niet altijd even goedkoop. Bij Nelly.com zijn ze zelfs rond de €30!


Dit bakje komt gewoon bij de Action. Ik heb mijn make-up erin gezet die ik dagelijks gebruik zodat ik er makkelijk bij kan. Zoals je ziet heb ik zelfs nog extra plek om het aan te vullen, yes! Ik ben er heel blij mee, nu ben ik alleen nog opzoek naar doorzichtige laatjes zodat ik mijn potloden daarin kan zetten!

De make-up organiser kost maar €1,42 en komt zoals gezegd van de Action!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten