maandag 11 november 2013

Instagram

CURRENT OBSESSION: Yves Rocher Mascara Volume Déployé


Mijn liefde voor mijn Hynose Drama mascara van Lancôme is niet te beschrijven. Als beautyblogger offer ik soms toch wel liefdes op. Ik gebruik al een tijdje een andere mascara en verrassend genoeg heb ik ermee kunnen leven haha. Nee hoor, ik hou op met overdrijven. De Mascara Volume Déployé van Yves Rocher is mijn nieuwe obsessie. En héy, alles waar volume in zit heeft sowieso al mijn hart gewonnen!



Ik moet toegeven dat ik van mezelf al vrij lange en gekrulde wimpers heb, bedankt mam en pap! Het lijkt dan vanzelfsprekend te zijn dat ik makkelijk goede mascara’s kan vinden. Integendeel. Dit is juist veel moeilijker. Omdat mijn wimpers lang zijn is het moeilijk de krul vast te houden naarmate de dag. Ook heb ik super gevoelige ogen, dus drugstore merken werken niet voor mij. Geirriteerde en rode ogen zijn dan het resultaat. Laatst kreeg ik deze mascara opgestuurd. Ik trok mijn stoute schoenen aan en probeerde hem meteen. Wauw dacht ik meteen. Naast de super vrouwelijke verpakking, werkt de mascara precies zoals de naam het zegt: hallo volume!


Het borsteltje is apart. Een vrij grote borstel die goed gevuld is en een ronde vorm heeft. Ik vind de mascara heerlijk werken! De geur van de mascara is daarentegen wel minder, begin ik weer met mijn geurtjes obsessie, gelukkig gaat dit weer snel over. De mascara droogt netjes snel op en wordt niet steenhard in de loop van de dag.


Pluspunten

+ Separeert goed.
+ Diepe zwarte kleur.
+ Geeft meer volume.
+ Wordt niet hard.
+ Super fijn borsteltje.

Minpunten

  • Ruikt een beetje vreemd. 


Of deze mascara mijn favoriet kan vervangen? Nee, dat niet. Maar de mascara komt wel aardig in de buurt. Hij is goed op te bouwen, wat zo een beetje mijn geheim is, en geeft genoeg volume zoals ik verwacht van een mascara. Ook houdt de mascara de krul in de wimpers goed vast. Ik ben blij met deze mascara en ik zou hem dan ook zeker opnieuw kopen.

De Yves Rocher Mascara Volume Déployé kost €17,95 en is te koop via www.yves-rocher.nl.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten