maandag 25 november 2013

Instagram

REVIEW: Dove Nourishing Oil Care


Ik wil krullend haar. De gedacht van bijna alle meisjes die zelf stijl haar hebben. Ik heb zelf krullend haar en als jaren loop ik zelf met de gedachte: 'Ik wil stijl haar'. Waarom? Te moeilijk om te verzorgen. Ik moet mijn haar echt om de 2 maanden laten knippen, haarmaskers gebruiken en natuurlijk goed verzorgen onder de douche. Anders ziet het er gewoon niet uit. Ik heb 2 maanden terug de shampoo en conditioner van Dove gekocht in de Nourishing Oil Care lijn. Helemaal uitgetest en approved dus vandaag een review! Lees snel verder!


Een witte verpakking met gouden accenten, ik vind het een goede keuze van Dove. Ik geloof dat de gouden accenten staan voor de voedende oliën die als ingrediënten zijn gebruikt. Er is nog in dezelfde lijn een dagelijkse contioner en een haarmasker, deze heb ik zelf niet gekocht maar ik overweeg de optie nu zeker wel. 


De shampoo en conditioner belooft haar die droog, pluizig en ruw is zacht en soepel te maken. Meiden met krullend haar zullen zich hier meteen in herkennen: krullen die pluizig en droog zijn. Sinds ik de Dove Nourshing Oil Care shampoo en conditioner gebruik heb ik hier zeker 90% minder last van. Als ik de shampoo al onder de douche aanbreng merk ik dat mijn haar zachter begint te worden en als mijn haar in model zit hoef ik niet meer te klagen over mijn pluizenbol. Ik denk dat ik een beter en sneller resultaat had gekregen als ik de haarmasker ook had gebruikt.



En hierboven het resultaat! Je kunt zien dat mijn haar erg snel groeit, en let niet op de kleur.. Mijn haar ziet er op de een of andere manier erg oranje uit. Je kunt duidelijk zien dat ik minder last heb van pluizend haar. Mijn haar is zeker een stuk zachter en ik vind de geur van de shampoo en conditioner erg lekker. 

Het is mij opgevallen dat er in beide producten veel siliconen in zit. Ik vind dit zelf niet zo erg maar ik kan goed begrijpen dat veel meiden dit liever niet willen. Ik wissel zelf shampoo's en conditioners vaak af en zoek altijd een balans hierin. 


+ Pluspunten                                                                 - Minpunten

+ Maakt mijn haar zacht en pluisvrij.                            - Teveel siliconen in de producten. 
+ De geur is heerlijk en blijft ook lang.                         
+ Verpakking is erg mooi.
+ Prijs.
+ Verkrijgbaar bij alle drogisten.
+ Voedende ingrediënten. 

Ik vind beide producten erg fijn en het feit dat er veel siliconen in zit maakt voor mij in principe niet veel uit omdat ik mijn producten vaak afwissel. Ik zou deze twee producten zeker aanraden aan meiden die last hebben van een bos pluizende krullen zoals ik.

De Dove Nourishing Oil Care shampoo en conditoner kosten €3,79 per stuk en zijn o.a. te koop bij de Etos en Kruidvat. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten