woensdag 6 november 2013

Instagram

INSIDE: Model Staan Bij House Of Orange


 Afgelopen maandag ging ik iets heel leuks doen! Ik ging namelijk mee met Esmee voor haar les bij House Of Orange. Esmee van Fashion-Fever.nl volgt hier haar cursus make-up artist (!) en heeft elke week nieuwe modellen nodig, deze week was ik dus haar model.


Ik ben echt een bofkont dat is zeker. De les ging namelijk over contouren, mijn favoriete deel van het make-uppen en meteen ook één van de moeilijkste technieken. Er werden twee verschillende manieren getoond waar je duidelijk groot verschil bij ziet! Ik ga verder niet inhoudelijk op de lessen in, dat vind ik een beetje oneerlijk tegenover House Of Orange.


Kijk kunnen jullie het verschil zien? Overduidelijk toch dit is echt een à la Kim Kardashian contour manier! 


Wat ben ik toch een ijskoning hé?


Ook werden mijn wenkbrauwen op een super toffe manier bijgetekend! Een ietwat aparte manier die ik zeker ga proberen, met mijn eigen draai natuurlijk!



En als laatste mochten wij, de modellen, lipstick aanbrengen bij de cursisten. Je kon de hele lokaal horen giechelen van geluk. Eerst werd er een techniek voor gedaan en daarna mochten wij aan de slag. Ik mocht lipstick aanbrengen bij de cursist naast Esmee, waar ik de naam van kwijt ben wat erg! Hij had echt een prachtige gezicht met de mooiste lippen ooit! Ik ben helemaal los gegaan met de kleur 'Cyber' van MAC en ik ben uiteraard trots op mijn creatie! 


Ik vond het hartstikke leuk om mee te gaan als model en ik heb zelf ook hartstikke veel geleerd van de les. De twee make-up artisten, Clayton en John, waren super goede professionals waar ik veel respect voor heb gekregen tijdens de les. Een cursus volgen na mijn opleiding heb ik nu zeker in mijn achterhoofd! En wat vinden jullie? Kan ik door met mijn modellen carrière haha?!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten