vrijdag 15 november 2013

Instagram

FOTOSHOOT: F.Zohra Photography


Of ik mee wou als model? Duuuuh, dacht ik meteen. Fatima Zohra, dé fotograaf van deze prachtige foto's, was op zoek naar een stelletje om te fotografen. Helaas kon mijn vriend niet mee door bepaalde redenen, wat ik nu ontzettend jammer vind, dus werd het toch een persoonlijke shoot. Wauw, wauw, wauw. Ik had niet verwacht dat mijn ziel, mijn persoonlijkheid en alles erop en eraan zo goed op foto vastgesteld zou kunnen worden. Ik ben serieus verliefd geworden en ik kan wedden dat dit voor jullie ook het geval zal zijn! Scroll snel verder om de prachtige foto's te bekijken!





















Ik heb zeker een paar favorieten! Bijvoorbeeld deze laatste foto en alle foto's waar ik aan het lachen ben! Wat deze fotoshoot zo bijzonder maakte? Er waren twee fotografen aanwezig! Ihsane Photography was net zo een bijzondere ervaring en daarom wil ik dan ook graag een aparte artikel besteden aan haar prachtige foto's!

Wil je meer zien van Fatima Zohra? Dat kan! Deze super lieve dame heeft een eigen blog (!) en een Facebook pagina:  Blog F.Zohra Photography en Facebook F.Zohra Photography. Ik werd super lief behandeld en ik voelde me meteen op mijn gemak! Ik weet nu al zeker dat ik beide dames voor een privé shoot zou willen boeken! 

Wat vinden jullie? En hebben jullie ook favorieten?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten