dinsdag 26 november 2013

Instagram

FOTD: The Girl With The Winged Eyeliner


Hoe gek ben ik geworden op de Jumbo Eyepencils van NYX? Zo gek dat ik er een tweede ooglook mee maakte. Dit keer gebruik ik hem zo subtiel mogelijk zodat je hem bijna niet ziet zitten! Ik vind het zo fijn dat ik eindelijk een product op alle denkbare manieren kan gebruiken. Een mooie gouden oogschaduw met mijn go to wing en ik ben klaar voor de dag! Kijk je mee om te zien wat ik heb gebruikt?


Voor mijn ooglook gebruikte ik eerst de NYX Jumbo Eyepencil in 'Rust'. Ik zette 1 hele dunne laagje aan zodat hij bijna niet te zien was. Hierna blende ik de oogpotlood licht met mijn vingers, hierop bracht ik daarna een cream eyeshadow base aan van L'oreal in een gouden kleur. Deze heb ik nu al zo lang in mijn stash zitten, de naam is er helemaal van af! Om de gouden kleur te benadrukken gebruikte ik een pigment in een gouden kleur van Da Vinci. Mijn eyeliner bracht ik gemakkelijk aan met de Diorliner van Dior en om alles af te maken bracht ik nog mijn Yves Rocher mascara aan op mijn wimpers. Op de wangen zette ik verder een blush aan in 4 verschillende kleuren van Colour Quilt en op mijn lippen heb ik een roze lipstick op van Esteé Lauder.


Als foundation gebruikte ik de MAC Studio Fix Fluid foundation en om mijn wenkbrauwen bij te tekenen koos ik voor de MAC oogschaduw in Charcoal Brown Matte. Hieronder nog een lijst met alle producten!

Gezicht: 
MAC Studio Fix Fluid Foundation.
Wenkbrauwen:
 MAC oogschaduw in Charcoal Brown Matte.
Ogen:
NYX Jumbo Eyepencil in 'Rust'.
 L'óreal Cream Eyeshadow Base.
Da Vinci pigment.
 Dior Diorliner.
Yves Rocher Volume Déployé mascara.
Wangen:
Colour Quilt Soft Blush
Lippen: 
Esteé Lauder.

Mijn haar droeg ik nog in een knot zodat de ogen goed konden opvallen en dat was het eigenlijk! Ik hoop dat jullie Face Of The Days leuk vinden want de komende tijd ga ik er nog veel meer doen! Bedankt voor het lezen! 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten