maandag 18 november 2013

Instagram

FOTD: Kristen Steward Inspired Ooglook


Kristen Steward kennen we allemaal wel geloof ik. In Twilight zit haar make-up heel simpel, maar in het dagelijkse leven is Kristen echt een rocker chick. Donkere ooglooks kun je vaak bij de Twilight ster spotten en dat is dan ook mijn inspiratie voor deze look! Een zwarte look met een prachtige kleur als eye catcher! 

Bron: http://popular.sleekhair.com/nyx-jumbo-eye-pencil

Ik heb de Jumbo Eye Pencil in de kleur 'Rust' van NYX gebruikt. Super makkelijk met het aanzetten en echt een prachtige kleur. De pigmentatie is geweldig en hij blijft goed zitten.


Hier nog een foto met flits. Ik begon met een zwarte eyeliner als basis zodat de kleur goed op kon vallen. Een goede zwarte oogpotlood is natuurlijk ook een must. 

Wat vinden jullie ervan? Ik heb deze ooglook trouwens gedragen naar mijn werk!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten