zondag 24 november 2013

Instagram

INSIDE: My Life On Instagram


Niets is leuker dan Instagram. Ik ben bloedserieus als ik dat zeg. Ik heb dankzij Instagram nu heel veel verschillende mensen ontmoet, uit bijvoorbeeld Groningen, en ik ben er eerlijk gezegd ook verslaafd aan. Niets is leuker dan je leven op foto te zetten en dit gemakkelijk te kunnen delen met de rest van de wereld! Vandaag laat ik jullie kiekjes zien die ik afgelopen week op Instagram plaatste, en ook nog wat foto's die ik de afgelopen week zelf heb genomen. Bovenstaande foto is genomen tijdens mijn fotoshoot waar ik ontzettend van genoten heb!


Op mijn Twitter plaatste ik afgelopen donderdag deze foto. Ik zal woensdag dus aanwezig zijn tijdens een event van LUSH en Glossybox! Super leuk!


Het is bijna 5 December, wat betekent dat het weer tijd is voor Sinterklaas! Ik hou van deze periode omdat er dan weer volop kruidnoten te koop zijn, ik ben er gek op!



En een chocoladeletter in mijn voorletter mag natuurlijk niet ontbreken! Yumm!


Ook plaatste ik deze foto van mijn kamer op Instagram! Dit is een deel van mijn kamer, die zoals jullie kunnen zien voornamelijk uit mijn kledingkast bestaat haha! Hij is nog lang niet af maar zodra ik hem heb hoe ik het wil ga ik zeker een roomtour filmen! 


En tot slot mijn belangrijkste gebeurtenis van deze week! Ik heb besloten om ook als visagiste te gaan werken! Ik kreeg absurd veel mailtjes en berichtjes over de vraag of ik ook als visagiste werk of zelfs workshops zou willen geven! Dat laatste is misschien een optie voor later maar voor nu ben ik dus begonnen met een nieuwe hoofdstuk!

Volgen jullie mij al op Instagram en Twitter? Typ in: Bbyhilalorhan.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten